Uwaga! Od 1 stycznia 2025 roku notariusze, adwokaci, radcowie prawni, doradcy podatkowi, doradcy restrukturyzacyjni, rzecznicy patentowi - mają obowiązek posiadać skrzynkę do systemu tzw. e-Doręczeń. Zgłoś się już dziś, aby zarezerwować termin na aktywację Twojej skrzynki.

Przeniesienie podpisu elektronicznego

Liczba produktów: 3

Przeniesienie podpisu elektronicznego do Certum umożliwia uzyskanie przez klienta podpisu elektronicznego SimplySign całkowicie online.

Każdy użytkownik posiadający ważny certyfikat kwalifikowany wydany przez polskiego dostawcę usług zaufania zawierający numer polskiego dowodu osobistego i/lub PESEL może przenieść swój certyfikat na SimplySign.

Przeniesienie podpisu elektronicznego do Certum umożliwia uzyskanie przez klienta podpisu elektronicznego SimplySign całkowicie online. Każdy użytkownik posiadający ważny certyfikat kwalifikowany wydany przez polskiego dostawcę usług zaufania zawierający numer polskiego dowodu osobistego i/lub PESEL może przenieść swój certyfikat na SimplySign.

Jest to usługa skierowana do tych klientów, którzy posiadają już zakupiony certyfikat kwalifikowany w dowolnym krajowym centrum certyfikacji i chcą go przenieść.

Przeniesienie certyfikatu kwalifikowanego polega na wydaniu nowego certyfikatu kwalifikowanego podpisu elektronicznego SimplySign. Dzięki dedykowanemu procesowi zyskujemy oszczędność czasu i kosztów, a także szybkość i wygodę.

Uwaga! Przeniesiony certyfikat może być jedynie wydany w wersji Certyfikat Osobisty (uniwersalny).